Müasir
dərs: axtarışlar, uğurlar
Yeni təlim texnologiyalarının tətbiqi müasir dərsə verilən ən mühüm meyarlardandır.Fəaliyyətimizin daha səmərəli olması üçün bəzi incəliklərə diqqət yetirməyimiz önəmlidir. Yeni təlim texnologiyala- rını seçən zaman mən bu
meyarları diqqət mərkəzində saxlayıram:
..1 Dərsin .Mövzusu : - Bəzən tətbiq etdiyim üsul bir mövzuda yüksək nəticəni verdiyi halda başqa mövzunun tədrisi zamanı gözlədiyim effekti vermir.
2.Qrupun həcmi.-Mərkəzlərdə və ya cütlərdə işlərkən mən buna diqqət verirəm
3.Ehtiyacların xarakteri.
4.Tələbələrin imkanları.
5.Məşğələlərin müddətləri.
6.İstifadə olunan metodlar.
7.Lazımi tədris resursları İKT vasitələri :
8.Təcrübə -hər dəfə daha çox təkmilləşirəm Vaxt bölgüsünü daha dəqiq təyin edirəm və s.
.Nə qədər müəllim var bir
o qədər fikir var. Bir nəfərin fikri hamı üçün şablon ola bilməz
.Konkret vəziyyətdə bir
qrup üçün uyğun gələn metodlar, heç də həmişə digər oxşar qrup üçün
yararlı olmur ..Müəllim adətən özü
öyrənərkən istifadə etdiyi üsullardan yararlanır. Nəyi?- necə? - nə vaxt? tətbiq etməyi müəllim aydın bilməlidir Əks halda müəllim üçün qaranlıq olan məsələ tələbə üçün cəngəlliyə çevrilər .Cəmiyyət sürətlə dəyişir xüsusən təhsil məkanında hüdud yoxdur.Tətbiq etdiyimiz
üsullar da İKT vasitələri kimi sürətlə dəyişir.
Ənənəvi metod
|
Fəal təlim
|
Mərkəzdə müəllimdir
informasiyanın daşıyıcısı odur
İnformasiya bir
istiqamətdə gedir:
Yaddaş və hafizəyə üstünlük verilir
sərbəstlik arxa plandadır.və.s
|
Qarşılıqlı əməkdaşlıq.
Işgüzar şərait Tələbə sərbəst düşünür, fikirlərini sərbəst ifadə etməyi öyrənir
Dialoq.Diskussiya Qruplarda işRollu oyunlar və s.vasitəsilə öyrənməyi öyrədirik.
Təfəkkürə və düşüncəyə üstünlük veririk
|
- Tədqiqatlar göstərir ki, insan:
- - Gördüyünün 30%
- - Eşitdiyinin 10%
- - Eşitdiyi və gördüyünün 40%
- - Müzakirə etdiyinin 60%
- - Dərk etdiyi və müstəqil
- qavradığı informasiyanın 80% Yadda saxlayır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий