понедельник, 2 апреля 2012 г.

XXI əsrin məktəbi..Müasir dərs


Müasir dərs: axtarışlar, uğurlar


       Yeni təlim texnologiyalarının tətbiqi müasir dərsə verilən ən mühüm meyarlardandır.Fəaliyyətimizin daha səmərəli olması üçün bəzi incəliklərə diqqət yetirməyimiz önəmlidir. Yeni təlim texnologiyala- rını  seçən zaman mən bu  meyarları diqqət mərkəzində saxlayıram:
 ..1 Dərsin .Mövzusu : - Bəzən tətbiq etdiyim üsul bir  mövzuda  yüksək nəticəni verdiyi halda başqa mövzunun tədrisi zamanı gözlədiyim effekti vermir.
 2.Qrupun həcmi.-Mərkəzlərdə və ya cütlərdə işlərkən mən buna diqqət verirəm
 3.Ehtiyacların xarakteri.
 4.Tələbələrin imkanları.                          
 5.Məşğələlərin müddətləri.
 6.İstifadə olunan metodlar.
 7.Lazımi  tədris resursları İKT vasitələri :
 8.Təcrübə -hər dəfə daha çox təkmilləşirəm Vaxt bölgüsünü daha dəqiq təyin edirəm və s.
.Nə qədər müəllim var bir o qədər fikir var. Bir nəfərin fikri hamı üçün şablon ola bilməz
 .Konkret vəziyyətdə bir qrup üçün uyğun gələn metodlar, heç də həmişə digər oxşar qrup üçün yararlı  olmur ..Müəllim adətən özü öyrənərkən istifadə etdiyi üsullardan yararlanır. Nəyi?- necə? - nə vaxt? tətbiq etməyi müəllim aydın bilməlidir Əks halda müəllim üçün qaranlıq olan məsələ tələbə üçün cəngəlliyə çevrilər  .Cəmiyyət sürətlə dəyişir xüsusən təhsil məkanında hüdud yoxdur.Tətbiq etdiyimiz  üsullar  da İKT vasitələri kimi sürətlə dəyişir.


Ənənəvi metod
Fəal təlim                                                             
Mərkəzdə müəllimdir
informasiyanın daşıyıcısı odur
İnformasiya bir istiqamətdə gedir:
Yaddaş və hafizəyə üstünlük verilir 
 sərbəstlik arxa plandadır.və.s

Qarşılıqlı əməkdaşlıq.
 Işgüzar şərait Tələbə sərbəst düşünür, fikirlərini sərbəst ifadə etməyi öyrənir
 Dialoq.Diskussiya Qruplarda işRollu oyunlar və s.vasitəsilə öyrənməyi öyrədirik.
Təfəkkürə və düşüncəyə üstünlük veririk

  • Tədqiqatlar göstərir ki, insan:                                                  
  •  - Gördüyünün                   30%
  • - Eşitdiyinin                     10%
  • - Eşitdiyi və gördüyünün   40%
  • - Müzakirə etdiyinin            60%
  • - Dərk etdiyi və müstəqil    
  •  qavradığı informasiyanın   80% Yadda saxlayır.


Комментариев нет:

Отправить комментарий